Re: CDROM

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 12:00:54 MET DST

On Fri, 28 May 1999 22:09:45 +0200, "Luka Vandergaart"
<nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> wrote:

>Ten akurat nie czytal mi wszystkiego, natomiast robi to GD-2500
>A tak w ogole to dziwne rzeczy pan Holdowanski pisze.
>Dobry odtwarzacz kosztuje ok. 3000 zl

Hehe, a co ja napisalem? CHYBA, to raz, a dwa, ze NIE w ciagu
najblizszego roku. Przypuszczam, ze do tego czasu ceny _nieco_
spadna...
Co zas do czytania plytek, to byc moze zalezy to od modelu i zrodla
CDR-ow (jaka nagrywara). Poza tym podtrzymuje moja opinie o
dostepnosci softu na DVD - Po co kupowac naped, skoro ponad 98% plytek
don wkladanych to dalej beda 650-tki, a pozostale 2% - filmy, notabene
drogie jak diabli? "Tanszych" :-) plyt nie uswiadczysz. Mam wrazenie,
ze ten wynalazek troche wyprzedzil swoja epoke, i dlatego do zakupu
_jakiegokolwiek_ DVD na serio bede przymierzal sie dopiero za rok.
Akurat sytuacja powinna sie wyklarowac. Chociaz musze przyznac, ze z o
wiele wiekszym entuzjazmem powitalbym napedy CD-RAM, oferujace
standardowe 650 mega plus funkcjonalnosc flopa, czyli pelna swobode
zapisu / odczytu na krazku CD. IMHO DVD to troche wpedzanie
uzytkownikow w nowy standard, w ktorym nagrywanie wlasnych plytek
bedzie jeszcze bardziej klopotliwe niz w przypadku starych CD - niby
postep, a tak naprawde spelnienie marzen dystrybutorow softu i filmow
o "niekopiowalnym" medium.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--