Re: Karta TV a plyta glowna

Autor: Grzegorz Misztalewski (G.Misztalewski_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 02:11:40 MET DST

Bartek Nagorny wrote in message <374fd435.20413581_at_news.chip.pl>...

>A na pierwsze - nie wiem jaki mozesz miec problem - u mnie na Abicie
>BH6 po zainstalowaniu "pozyczyla" sobie przerwanie karty muzycznej i
>nie dzialal pilot, wiec przelozylem do innego slotu pci i jest
>pieknie. Moze tez sprobuj przelozyc ?
>BTW To niekoniecznie moze byc problem z plyta glowna - moze byc takze
>z karta graficzna - jaka masz ? BTW Napisz cos wiecej - czy w ogole
>nie da sie zainstalowac sterownikow ? Czy windoza ja wykrywa ? Itd,
>itp..

Windows wykrywa karte, ale podczas instalacji sterownikow uparcie sie
wiesza.
Moim zdaniem problem tkwi prawdopodobnie w tym, ze ta karta nie chce dzialac
z plyta glowna oparta na chipsecie VIA APOLLO MVP3.
U Ciebie ten problem nie wystepuje, bo Abit BH6 jest na Intelu BX.
Moja karta graficzna - S3 Trio 64V+.
Karta grafiki jest absolutnie sprawna, karta TV tez - dziala doskonale u
kolegi (plyta glowna na Intelu HX (Asus) , grafika S3 Virge).

Moje pytanie wiec jest takie: czy ktos mial podobny problem i czy udalo sie
go rozwiazac.

Grzegorz Misztalewski