Re: 486 LBA

Autor: peterpan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 01:35:45 MET DST

| Myślałem, że padł mi Seagate1,7, bo po przeniesieniu do płyty GA-486AM/S
| (PCI, ma w biosie LBA) kompletnie głupiał, nawet nie bardzo się chciał
| partycjonować i formatować. Po dwóch dniach oczy czerwone, wsadziłem go z
| powrotem w Pentiumową płytę - chodzi jak błysk!! Sformatowałem,
przerzuciłem
| system, znowu do 486 i kicha.
| Czy ktoś miał, że w BIOSie 486 jest LBA, a system mimo to kompletnie
| głupieje z dyskiem 1,7GB??

Ja uzywalem 3,2GB na 486 ale w biosie nie bylo LBA. Formatowalem dysk na
pentiumie wylaczajac w biosie LBA dla tego dysku. Zakladalem pierwsza
partycje 500MB tak aby cala byla widziana pod dosem. Reszte dysku dzielilem
jak chcialem i ten obszar byl juz dobrze obslugiwany z poziomu W95.

PeterPan
peterpan_at_friko.onet.pl
peterpan_at_alpha.net.pl