Re: Karta TV a plyta glowna

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 18:19:31 MET DST

Dnia Fri, 28 May 1999 00:20:17 +0200, "Grzegorz Misztalewski"
<G.Misztalewski_at_elka.pw.edu.pl> napisał/a:

>Mam problem z uruchomieniem karty tv Equinox (PixelView) PV-BT878P+w/FM na
>plycie glownej z chipsetem MVP3 (dokladnie Epox EP-58MVP3C-M pod systemem
>Windows 98.
>Czy ktos wie, jak to zrobic?
>
>Czy sa do tej karty sterowniki pod WinNT?

Na to pytanie odpowiadam bo wiem - niestety nie ma i nie zanosi sie.
Dopiero w W2000 beda..

A na pierwsze - nie wiem jaki mozesz miec problem - u mnie na Abicie
BH6 po zainstalowaniu "pozyczyla" sobie przerwanie karty muzycznej i
nie dzialal pilot, wiec przelozylem do innego slotu pci i jest
pieknie. Moze tez sprobuj przelozyc ?
BTW To niekoniecznie moze byc problem z plyta glowna - moze byc takze
z karta graficzna - jaka masz ? BTW Napisz cos wiecej - czy w ogole
nie da sie zainstalowac sterownikow ? Czy windoza ja wykrywa ? Itd,
itp..

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl