Odp: Ostroznie z callbackiem!

Autor: Jerzy Musiał (jurek_at_cps.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 13:14:33 MET DST

Użytkownik Lukasz 'lluk' <lrygiel_at_zszosw.petex.com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.9905281140540.31980-100000_at_zszosw.petex.com.pl...

| IMO to Multinet powinen miec numer dostepowy na 0-800 i wliczyc sobie w
| cene karty koszt tego dodzwonienia - wtedy cena jaka podadza bylaby zgodna
| z tym, ile sie placi za siedzienie w sieci...

He,He, wybij to sobie z glowy kolego .Bylem uzytkownikiem calbecku ponad pol
roku . Na moje szczescie bylem jedynym w Bydgoszczy ,ktory chodzil do ich
siedziby z bilingami i wyklocal sie o dloozenie ekstra godzin do kart
.Dzieki temu jakos wychodzilem na swoje.A ilu ludzi dalo sobie z tym
spokoj?. Pisalem do glownej siedziby z tak propozycja jak napisales. Olali
mnie totalnie .Wlasnie ze wzgledu na koszty polaczen zrezygnowalem z ich
uslug. Przenioslem sie do firmy ktora udostepnia uslugi internetowe w sieci
Centrexu ,mam co prawda 31.200 kb ale place za impuls szesc groszy i mam
swiety spokoj.

Pozdrowienia z Bydgoszczy Jurek
         <jurek_at_cos.pl>