Re: jaki dysk?

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 11:15:45 MET DST

Tałajczyk Piotr wrote:

> przegišłeś z tym kombinowaniem. :)
> a tak na poważnie to można zainstalwoać jakiegoś OntrackDiskManagera,
> albo na tych niewidzianych przez BIOS obszarach dysku zainstalowac
> system operacyjny, który nie korzyta z BIOSU.

Tako i zrobiłem. Na poczatku dysku winda, na końcu Linux. Próbowałem skonfigurować
LILO tak, żeby stworzyć menu wybierane strzałkami, niestety, nie udało mi się
przemapować klawiszy strzałek (kurcze, dyskietki startowe RedHata i Debiana
wykorzystuja klawisze funkcyjne.. jak oni to robia?? wiem, NTG). Przy okazji tej
zabawy rzeczywiście się pomyliłem kilka razy, zamazywałem niechcacy pliki, z których
korzystał LILO, ale kiedy to zauważyłem, naprawiłem wszystko i pozostawiłem w wersji
działajacej. Po jakimś czasie dowiedziałem się, że koleżanka chciała zagrać w
pasjansa, właczyła komputer i zaczęło strzelać.Doszedłem do wniosku, że za mało wiem
o dyskach...

Artur