Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Karol Michalak (Kmichala_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Thu 27 May 1999 - 23:03:17 MET DST

Janusz - Vahanara wrote:

> Nie sądzę ;-)

> megabajty
> stopienia
> No tak, trzy tysiące query i do tego kilkaset osób na DCC Chat ;-)))
> Co robię? Ściągam pocztę, news, raz na tydzień update do antywirusa,
> czasem trochę czasu na #polska i to wszystko.

To niewiele. Praktycznie komputer zajmuje się tylko obsługą połączenia.

> jak
> Dla mnie wystarcza :-) Nie jestem uzależniony od komputera.

A jak to się ma do sprawności działania komputera? ;-)

> W odróżnieniu od systemu operacyjnego jestem raczej jednozadaniowy ;-)

Ale wielodostępny :-). Podejrzewam, że masz oddzielnie np. uszy, które
by z radością posłuchały czegoś przyjemnego podczas pobytu w internecie.
:-)

> jest
> Życzyłbym sobie, gdyby były tak szybkie PeCety, jak makówki.

O kurcze! Nie mów, że chcesz powrotu do czasów 486! :-)

> A jednozadaniowe środowisko pracy to już dawno, dawno nieprawda.

Prawda, prawda. Otwórz jakiekolwiek menu czy okno dialogowe. Wszystko Ci
stanie w miejscu.

Karol