Re: Wirus przez maila ???

Autor: monter (monter_at_rmf.fm)
Data: Fri 28 May 1999 - 00:52:59 MET DST

Roger wrote:

> jesli jest przesylany zwyklym tekstem to nie ma szans - brak jakichkolwiek
> mozliwosci uruchomienia aplikacji
> natomiast w html - no coz, prawde mowiac nie znam takich wirusow

To jest (jak dotad) niemozliwe, a wszelkie ostrzezenia o tym sa spamem
(hoax).
Chociaz kraza spekulacje, ze "genialny" Outlook ma dziure, ktora polega
na tym, ze jezeli nazwa dolaczonego pliku przekracza bodaj 128(?) znakow
to dalsze sa odczytywane jako plik wykonywalny(??)
Zreszta nie znam sie na tym, moze ktos wie lepiej :-)

     mailto:monter_at_rmf.fm
http://www.rmf.fm/ludzie/monter
 Miksy, MP3, WAV, MIDI, AWE64