Re: Co skopalem (WinOnCD)

Autor: Daniellek (daniel_at_sun.computerland.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 07:34:08 MET DST

Dnia Tue, 25 May 1999 21:55:49 GMT, Gizmo <gstask_at_USUN_TO.polbox.com>
wystukał(a):
>Nagrałem cd i okazało się, że jest do kitu.
>Wszytskie pliki są, wszystkie MAJĄ PRAWIDŁOWE rozmiary ale połowa z
>nich (cały jeden duży podkatalog) jest sypnięta. Zawartość każdego
>jednego pliku jest taka sama:
>WinOnCD On The Fly fill block i reszta zer
>
>W którym miejscu popełniłem błąd?
>Nie pamiętam jak to nagrywałem, nie wiem zresztą do końca jaka jest
>różnica pomiędzy "Track At Once" lub "Disc/session At Once" jeśli
>nagrywam za jednym razem cały kompakt i nie zamierzam później już nic
>dogrywać (czyli nie w trybie multisession).
>
>Pomocy, by nie skopać następnego cd'ka.
> [...]
Pewnie były to MP3'ki a ty ich sobie właśnie słuchałeś, po prostu winda nie
potrafi zrozmieć że dwa programy mogą czytać jednocześnie (nie musiały być to
MP3'ki tylko jakiekolwiek pliki które miałeś otwarte.

--
Daniel Fenert   --==< daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl >==--
====-P o w e r e d--b y--L i n u x--S l a c k w a r e-====