Co skopalem (WinOnCD)

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN_TO.polbox.com)
Data: Wed 26 May 1999 - 19:45:17 MET DST

Nagrałem cd i okazało się, że jest do kitu.
Wszytskie pliki są, wszystkie MAJĄ PRAWIDŁOWE rozmiary ale połowa z
nich (cały jeden duży podkatalog) jest sypnięta. Zawartość każdego
jednego pliku jest taka sama:
WinOnCD On The Fly fill block i reszta zer

W którym miejscu popełniłem błąd?
Nie pamiętam jak to nagrywałem, nie wiem zresztą do końca jaka jest
różnica pomiędzy "Track At Once" lub "Disc/session At Once" jeśli
nagrywam za jednym razem cały kompakt i nie zamierzam później już nic
dogrywać (czyli nie w trybie multisession).

Pomocy, by nie skopać następnego cd'ka.
A może nagrywarka nie dostawała z twardego na czas danych? Bufor był
jednak cały czas na full.
Yamaha4416s, dysk4.3Fujitsu, nagrywałem na Dysanie CDR 4x