pytanie o HDD (Maxtor)

Autor: BeciA (beciakk_at_kki.net.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 00:53:26 MET DST

Mam taki problem z dyskiem Maxtora 6,4 GB. Dysk jest wykrywany przez BIOS i
podczas testów (tych przed startem OSa) wyskakuje błąd "primary... hard
disk faild". Dysk się kręci, fajnie bity się przesypują, ale wyskakuje ten
bład, i dalej dysk jest usuwany z Biosu. Wiem, że niby jest gwarancja, ale
nie mam dowodu zakupu, bo dysk jest firmowy i zakoszony do domu. Czy da się
to zrobić "domowym" sposobem i jeśli tak to jak, a jeśli nie, to czy jest
w W-wie firma, która może coś takiego robi.

Będę wdzięczny za szybką odpowiedź, bo teraz męczę się na starej 340-tce, a
na tamtym miałem dosłownie wszystkie moje rzeczy.

P.S. Jeśli jest taka firma, to proszę o adres/telefon na priva, bo kogo to
może obchodzić. Natomiast jeśli da się to samemu naprawić, to chyba innych
to zainteresuje, nie?

Pozdrowionka
BeciA
beciakk_at_kki.net.pl