Jak odpalić nagrywarkę Mitsumi CR-2801 TE na Windows 98!!!

Autor: Darek (dariuszl_at_polbox.com)
Data: Tue 25 May 1999 - 12:21:42 MET DST

Jestem posiadaczem nagrywarki Mitsumi CR-2801 TE. Pod Windows 95 nagrywarka
chodzi poprawnie a jak zainstalowałem Windowsa 98 to coś dziwniego się dzieje.
Mianowicie podczas nagrywania wyskakuje komunikat że bufor praepełniony. Dzieje
się tak za każdym razem jak tylko chcę coś nagrać. Próbowałem już wszystkiego
inne drivery do płyty głównej( tzn. mam Solteka SL54U5), nowsze drivery do
nagrywarki, wyłączałem nagrywanie w locie i nic zawsze to samo. Nagrywam
programem ToGo 4,5 .

Bardzo proszę o jakieś maile jak można uruchomić tą nagrywarkę pod Windowsem 98.

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!