Re: Ostroznie z callbackiem!

Autor: Fidor (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 18:53:13 MET DST

In article <B0000192310_at_chrobry.ckzeto.com.pl>, zielinski_at_ckzeto.com.pl
says...

> Jakie zlodziejskie praktyki ?! Przeciez zawsze gdzies dzwoniac placisz za
> impuls. O tym wiadomo od poczatku istnienia Multinetu, ktory sprawdza sie
> przy dluzszym siedzeniu na Interku.
Jezeli nie jest to nigdzie opisane w ultokach lub/i umowie , niby
dlaczego ma o tym wiedziec ? Nie kazdy musi byc guru z dziedziny kompow ,
niektorzy po prostu uzywaja go jako narzedzia . To tak jak by Microdoft
bronil sie mowiac ze "przeciez kazdy wie ze instalujac Windows instaluje
takze przegladarke IE i to jest oczywiste"

Pozdrawiam Fidor