Re: PoMoCy WiRuS!!!!

Autor: Quick (jaceks_at_polbox.com)
Data: Wed 26 May 1999 - 14:42:42 MET DST

Sprobuj odpalic kompa z dyskietki jesli jakis program antywirusowy
go rozpoznaje to wykoncz drania (wirusa) leczac programem lub fizycznie
usun z zarazonymi plikami. Jesli to wirus mbr to procz systemu
na dyskietke zapisz fdisk.exe leczenie MBR polega na odpaleniu
fdisk-a z obcja mbr w takiej skladni fdisk /mbr
Powodzenia Quick

anonim <anonim_at_domena.com> napisał(a) w artykule
<374BAA40.4DDFACA2_at_domena.com>...