PoMoCy WiRuS!!!!

Autor: anonim (anonim_at_domena.com)
Data: Wed 26 May 1999 - 10:01:05 MET DST

Przepraszam, ze na pececie, ale nie ma grupy pl.comp.wirusy.
Zlapalem na IRC'u swinstwo typu arm101.exe (o jaki ja bylem glupi,
ze potwierdzilem sciaganie). To paskudztwo zalozylo mi na dysku
2000 katalogow i teraz nie wiem jak je usunac. Winda sie nie laduje.
Jak uruchomie kompa z systemowki i probuje wycinac katalogi, to na
ich miejsce zaklada nowe. Hilfe, bo juz mi rece opadaja, a pomyslow
brak.

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl