Re: OSR + W98

Autor: Maro (gzz_at_hehe.com)
Data: Tue 25 May 1999 - 21:39:00 MET DST

No więc mega dzienki za odpowiedzi, co prawda z braku cierpliwości dorwalem
ktoregoś z CD Chipa z bootmanagerami i zainstalowalem "bootmenu" no i mam
teraz "logicznie" (hehe) dwa compy. OSR + W98.
Niestety kosztowało mnie to cały dzień instalowania, oraz straciłem
wszystkie ustawienia z OSR.
Grzegorz Marowski