Re: wydajnosc procesorow

Autor: Anmar (maran_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 11:12:31 MET DST

PeterPan wrote:

> Witam wszystkich
>
> Prosze Was o pomoc w rozstrzygnieciu dylematu.
> Mam P133 ktory zaczyna zatykac sie. Napiszcie prosze jak w praktyce wyglada
> roznica wydajnosci midzy P133, P233MMX oraz K6-266. Prosze o w miare
> wymierne dane (ile razy te lepsze modele sa szybsze od P133). Moze nie warto
> inwestowac 200-300zl w lepszy procesorek a wydac wiecej na P II.
> Na grupie wyczytalem rowniez ze W95 ma problemy z K6 i trzeba sciagnac
> odpowiedni patch aby wyeliminowac konflikty.
> Skad mozna zassac ten patch.

Nie pamietam ile razy jest P133 wolniejsze od wymienionych procesorow,
ale i tak prawdopodobnie musisz wymienic plyte, wiec zastanow sie
porzadnie w co zainwestowac. A co kupic? To zalezy do czego bedziesz
uzywal nowego sprzetu... Sprecyzuj to napewno ci cos ludzie poradza (Ja
niestety ci nie poradze bo od srody przez jakis czas bede bez dostepu do

--
Pozdrawia,
Marcin