Re: VA503+ i Viper550 16MB - POMOCY!!!

Autor: T.Zon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 00:08:32 MET DST

Wojciech Sosnicki <wojtek_at_tl.krakow.pl> wrote in message
>Uwaga post nieco długi ale jeżli ktos zgral ten duet (jak w temacie)
>- ja chwytałem się już różnych sposobów, to proszę o wszelakš pomoc na

Hejka

Odswiez BIOS karty do wersji 1.95 F (poprawia problemy z kompatybilnoscia z
AMD) do tego wylacz w BIOSIE opcje bodajze Write Cache pipeline.

Wyczysc system w trybie awaryjnym ze sterownikow Diamonda i zainstaluj
sterowniki w wersji .255. Sa na ftp.supermedia.pl link na
www.benchmark.ceti.com.pl

Pod WIN 98 zasadniczo zmiana klawiatury nie jest potrzebna ale czasem czesc
komponentow sie przez to nie instaluje :-(( Ustaw US na domyslna i wyrzuc
polska, restart pelny i instalacja.

kolejnosc instalacji patchy do FICa pod Win 98
http://www.viatech.com/support/faq.htm

Czasem trzeba restart, wylaczyc jeszcze raz zainstalowac na stare sterowniki
i tak do bolu. W kazdym razie na mialem na FICu TNT Creative, Diamonda i z
zadna nie bylo po pierwszej instalacji problemow. Tak to juz jest z polskimi
Windowsami...

Pozdrawiam

ZoNzi at friko3.onet.pl
http://www.benchmark.ceti.com.pl