VA503+ i Viper550 16MB - POMOCY!!!

Autor: Wojciech Sosnicki (wojtek_at_tl.krakow.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 14:23:45 MET DST

Uwaga post nieco d=B3ugi ale je=BFli ktos zgral ten duet (jak w temacie)
- ja chwyta=B3em si=EA ju=BF r=F3=BFnych sposob=F3w, to prosz=EA o wszelak=
=B9 pomoc na=20

wojtek_at_tl.krakow.pl

Moja konfiguracja:

-FIC VA503+ Rev. 1.2
 AMD K6-2 350MHz (3,5x100)
 RAM 64 MB DIMM 100MHz (ustawiona jako non-PC100,=20
=09=09=09ale pr=F3bowalem tez PC100)
 BIOS ver 1.15JE35 (pr=F3bowalem tez na 1.15JE33)

-DIAMOND VIPER V550 16MB (AGP)
 BIOS ver 1.95C0550

-Zainstalowany:=20
  Windows98PL
  DIRECT X 6.1 (pr=F3bowalem tez na 6.0)
  VIA IRQ Routing 1.4
  VIA AGP Driver 2.9 (probowalem tez 3.3)

-W koncowej mojej walki z problemem usunalem inne karty:
Genius GE2000III
Gallant SC70,
 ale i tak to nic nie da=B3o

Opis przypadku:
Zmienialem karte z Miro 20SD 2MB a wi=EAc przed zainstalowaniem
nowej zmienilem na Standard VGA. Zmienilem karty i w BIOS
ustawi=B3em USB (enable), Karte AGP i przydzielenie IRQ dla VGA.
Po uruchomieniu W98 wykryl monitor CTX1569SE i tyle. Rozpoczalem
instalacje driver=F3w z orginalnej plyty dostarczonej z karta zainstalowalo
sie wszystko i poprosilo o restart. I po restarcie najpierw "chmurki
Win98" a potem czarny ekran i wisi. Po restarcie tryb awaryjny i po
ponownym start w 640x480 16kol i brak zakladki Karta w ustawieniach
zaawansowanych ekranu (pojawia sie dopiero po nastepnym restarcie i jest
Diamond Viper V550 dla Widows98
Ponawialem pr=F3by ze zmian=B9 klawiatury na "En" instalacj=B9 drivera z we=
rsji
angielskiej ale zawsze by=B3o to samo.
Potem powt=F3rka ale z instalacj=B9 na czysty dysk i nic to samo.
Pr=F3bowa=B3em tez z Detonatorem NVidi i to samo.
Przeczyta=B3em na amd.strefa.com jak powinno si=EA post=EApowa=E6 przy inst=
alacji
kart AGP i sprawdzi=B3em (tam jest mowa o Load Setup Defaults) i jakie by=
=B3o
moje zdziwienie kiedy po restarcie na ekranie pojawi=B3o mi si=EA "no signa=
l"
a bzyczek zacz=B9=B3 pika=E6 w sekundowych odst=EApach. Teraz czasami sytua=
cja si=EA
powtarza ale czasami pomaga wcisniecie i przytrzymanie Reset lub=20
odczekanie kilku godzin.

Pomocy bo jestem w rozpaczy. Mo=BFe ktos mial podobny problem i wie=20
jak go rozwi=B9za=E6.
Jak ustawi=E6 istotne opcje BIOS ?
Co powinienem instalowa=E6 ?
Wojtek.