Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 19:39:37 MET DST

Karol Michalak

> Raczej masz farta. :-)

Ja też go mam ???
Chyba nawet większego bo mi nie zerwał jeszcze ani razu.

> No, szczególnie przy ircu przechodzą przez Twoje paluchy takie megabajty
> danych, że procek ledwo dycha, a szyna danych jest na granicy stopienia
> :-).

A przez jakie łącze telefoniczne mogą przechodzić megabajty ???
Jak znasz takie to daj znać bo u mnie maksymalny transfer to ok. 4kb/s.

> DGCC. Znam takiego, co mu nawet 386 wystarcza :-). Nie sądzę, żeby jak
> jesteś on-line Twój komputer był nawet o jotę szybszy.

Można zrobić benhmarki o które chyba się pokusze.
Użyje Norton Information 3.0.

> Takiemu to
> dobrze. Zwykle ludzie chcą jakiej takiej szybkosci i nie chcą patrzeć
> jak w kapliczkę na komputer gdy on ściąga newsy tylko coś w tym samym
> czasie porobić. :-)

A co chciał byś w tym czasie robić ?
Grać w Unreala ?
Ja przy ściąganiu newsów wchodze sobie na grupe o kawałach i ściągam te co
mnie interesują,
potem uruchamiam Nescape i pobieram maile z konta na KKI a jak się pobierają
to wchodze na
WWW o sprzęcie, jak nie ma nowych uaktualnień to włączam Seti_at_home a on
ściąga mi porcje
danych z radioteleskopu do analizy. I to wszystko w góra 6 minut.
Mi tam się przy połączeniu nie nudzi.

> To by nie była aż taka wada, gdyby... komputer działał znośnie z takim
> sprzętem.

A co nie działa ?
Miałeś Ty wogule Phantoma w rękach ?

--