Re: Mysz 3-przyciskowa w win95 - jak to zrobic?

Autor: PeterPan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 22:18:23 MET DST

| Mam problem z wlaczeniem i skonfigurowaniem myszy A4-tech tak zeby
chodzila
| na 3 przyciski w Windzie 95 OSR2. Moze ktos zetknal sie juz z tym
problemem
| i moglby pomoc?

IMHO jest kilka rozwiazan:
1. sciagnac z sieci nowe sterowniki do A4Tech pod W95
2. zainstalowac standardowa myszke + nakladke uaktywniajaca trzeci przycisk
np. CoolMouse (polecam)

[...]

| Zastanawialem sie czy Winda95 nie ma jakichs swoich driverow dla myszy
| 3-przyciskowej, ale to co jest na liscie nic mi nie mowi.
| Zaznaczam, ze moja mysz jest szeregowa, a nie PS-2 i ze nie mam tego
| zlacza.

Jak juz pisalem, sprobuj zainstalowac standardowa myszke na comm'ie lub cos
"ze stajni' Microsoftu (jezeli nie zdobedziesz oryginalnych driverow pod
W95).

|Probowalem tez przelaczac z Ms na Pc-mouse, ale jak wlacze na
| Pc-mouse to nie dziala.

I nie powinno. W najlepszym wypadku kursor powinien skakac po ekranie. A tak
przy okazji:
1. MS Mouse to myszy 2-przyciskowe
2. PC Mouse to myszy 3-przyciskowe

Najlepiej sprobuj sciagnac odpowiednie sterowniki specjalnie dla A4Tech.

--
CU
PeterPan