Mysz 3-przyciskowa w win95 - jak to zrobic?

Autor: Rado (radopr_at_vela.filg.uj.edu.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 10:18:06 MET DST

Mam problem z wlaczeniem i skonfigurowaniem myszy A4-tech tak zeby chodzila
na 3 przyciski w Windzie 95 OSR2. Moze ktos zetknal sie juz z tym problemem
i moglby pomoc?

Krotki opis moich dotychczasowych nieskutecznych dzialan ;) :
Mam do myszy dyskietke z driverami i programem Winmouse ale sa chyba po Win
3.11, a jak chce zainstalowac w panelu sterowania mysz i podaje z dysku to
wyskakuje komunikat, ze "w podanej lokalizacjii nie ma informacji o
sprzecie"(mimo, ze na dyskietce sa 2 pliki .inf).
Zastanawialem sie czy Winda95 nie ma jakichs swoich driverow dla myszy
3-przyciskowej, ale to co jest na liscie nic mi nie mowi.
Zaznaczam, ze moja mysz jest szeregowa, a nie PS-2 i ze nie mam tego
zlacza. Probowalem tez przelaczac z Ms na Pc-mouse, ale jak wlacze na
Pc-mouse to nie dziala.

Pozdrawiam

Rado