Re: "Kolowrotek" do czyszczenia CD firmy Sunnyline?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 24 May 1999 - 20:24:46 MET DST

Sun, 23 May 1999 12:00:48 GMT, mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl (Tomasz
Holdowanski) napisał[a]:

>Zle sie wyrazilem. ten kolowrotek nie tylko czysci, ale i regeneruje
>kompakty "zacierajac" rysy i zadrapania. Kompakty mam czyste, tylko
>porysowane, no i musze je doprowadzic do porzadku...

Był kiedyś taki trick na porysowane negatywy - posmarować cieniutko
gliceryną przed włożeniem do powiększalnika. Może to zadziała i z
CD-Rkami. :-)

(przepraszam, PPNMSP)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl