Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_no_spam_ld.onet.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 08:07:02 MET DST

>Na mój gust wszystko wskazuje, że nie widzisz większości postów...
>Było ich od 16 maja do 19 maja (przez te trzy dni) kilkanaście :-)

Jedynie gwoli ścisłości i świadomości innych osób z Tobą dyskutujących:
post na który odpowiadałem przeczytałem na pl.comp.os.win95 i na tą właśnie
grupę wysłałem odpowiedż. A to że forward był ustawiony na pl.comp.pecet -
po prostu nie zauważyłem.
Rzecz w tym że dominująca większość użytkowników grup dyskusyjnych wypowiada
się tu po to żeby DYSKUTOWAĆ, a nie po to żeby MĄCIĆ. Wobec tego nie mogę
się przyzwyczaić do dokładniego sprawdzania wszystkich cech wiadomości,
zresztą i potrzeby takiej nie widzę.

>Coś Ci chyba ten Optimus Net nie służy... :-(

Nie mniej ale i nie bardziej wredny niż każdy inny prowider...

>Dowcipkować to Ty umiesz

Ja umiem nie tylko dowcipkować. Jeszcze nie zauważyłeś?

.>Mnie jednak nie chodziło o gdybanie tylko
>rzeczową odpowiedź - "?są sterowniki lub nie ma ich?"

OK, niech będzie rzeczowa odpowiedź: u mnie nie ma, ale z tego absolutnie
nie wynika że ich nie ma wcale. Poszukaj, albo napisz sobie.

>Nie, nie skończyły się... w sieci Best-Buy rozdawali takie 56k za $4.50
>(słownie: cztery i pół dolara) czyli 22 zł

Widocznie dlatego i "rozdawali" za tyle że więcej nie wart. Braliby za niego
więcej gdyby mogj...
A co, przy "pensji 5.000 dolców" kupować badziewie za 4,5 dolary - to duża
oszczędność? Myślisz, że uda Ci się zrealizować w ten sposób "American
Dream"?

---
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin
Adres w nagłówku dla spamerów, prawdziwy ten:
sergium_at_ld.onet.pl