Re: SB AWE 64 - powazny problem

Autor: work (brak_adresu_at_nie.mam.konta)
Data: Mon 24 May 1999 - 09:26:18 MET DST

Czesc

jwil napisał(a) w wiadomości: <7i94vm$cuc$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
[..]
>Urzadzenie nie dziala poprawnie poniewaz BIOS w urzadzeniu zglasza
>niepoprawne zasoby dla urzadzenia ( Code9) .

Mialem do czynienia z ta karta okolo rok temu wiec moge cos poprzekrecac,
ale:

Do awe jest dolaczany program do konfiguraci w dos chyba nazywa sie
CTCM lub podobnie. Odpal komputer w dosie i uruchom ten program.
Jezeli zwroci informacje, ze w BIOSie karty sa uszkodzenia to widzialem juz
cos takiego u kumpla. Zaniosl toto (bylo na gwarancji) do firmy, tam mu
powiedzieli ze bios mu sie "rozprogramowal" (cokolwiek by to znaczylo)
i wzieli ja do "ponownego zaprogramowania" (patrz poprzedni nawias).
W kazdym razie po tygodniu mial sprawna karte (podobno ta sama)
i dziala ona do dzis. Sprzedawca wiedzial o co chodzi wiec pewnie nie
widzial tego pierwszy raz. Z drugiej strony AWE mozna dostac za <100zl
(przechodzona) wiec warto policzyc ile wezma za naprawe.
Pozdrawiam i zycze aby to byla wina Windy ;)
GeD