Re: SB AWE 64 - powazny problem

Autor: MICROBI (microbi_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 17:09:03 MET DST

Na twoim miejscu sprubowal bym pozmieniać zasoby (IRQ, DMA, zakres WE-WY)
wlasnie we właściwościach systemu/Menager uzadzen/Kontrolery dwieku, wideo i
gier/Twoja karta dzwiekowa/Zasoby.

P.S. Wybacz, moze to co napislem jest oczywiste i juz z tym
kombinowales.

M I C R O B I
microbi_at_priv3.onet.pl
ICQ UIN: 8817260