Re: Problemy z rozdzielczoscia

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sun 23 May 1999 - 23:47:59 MET DST

Dariusz Krakowski napisał w wiadomości: ...
>Mam monitor monochromatyczny i karte s364V+. Nie moge na nim i na niej
>wyciagnac rozdzielczosci 800x600. Probowalem juz wszystkiego (tak mi
sie
>wydaje)
>nowe drivery z internetu,
>s3 refresh najnowsza wersja nie pomaga,
>widze tylko po przestawieniu waski pasek przez srodek monitora, jesli
>zwieksze recznie czestotliwosc odswierzania przy ok 70Hz pasek znika
ale
>pojawiaja sie wszelkiego rodzaju migotania :(
>Wiem najprostrzym rozwiazaniem moze byc zmiana monitora :)))
> [...]
Nie masz się co szarpać. Ustaw odświeżanie dla 800*600 na 50-56 Hz i
więcej nawet nie próbuj, jak nie chcesz spalić monitora. Możesz używać
zakładki S3Refresh lub ściągnąć sobie DOS-ową wersję S3REFRSH, nic to
nie zmieni.
Jak ustawisz 60 Hz, to powinieneś jeszcze mieć obraz, ale kwadratowy i
gdzieś na boku ekranu. Możesz spróbować potencjometrami go przesunąć i
rozciągnąć, ale na wiele nie licz.
Gdybyś chciał zmienić monitor na jakiś stary SVGA kolor, będzie to
samo - ja przy próbie zwiększenia częstotliwości odświeżania przepaliłem
coś w układzie odchylania i teraz widać tylko górne pół ekranu.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Klikanie: "Myślenie inaczej"