Re: HELP padl mi BIOS

Autor: siedar (siedar_at_free.net.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 23:50:07 MET DST

On Sat, 22 May 1999 22:52:35 +0200, "SM.OK !!!" <smok70_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>Szanowni Grupowicze !
>Uczynilem dzisiaj nierozwazny krok i przeprowadzilem upgrade BIOS-a
>swojej plyty (Asus P5A-B) plikiem ab5i1007.awd .
>Proces przebiegal prawidlowo do momentu restartu komputera (nadmieniam ze
>raz juz wykonywalem taki upgrade i wszystko bylo OK).
>Tym razem jednak moim oczom ukazal sie czarny ekran , a mnie ogarnela czarna
>rozpacz . Komputer zawiesza sie przed startem BIOS-u , nie ma dzwiekowego
>sygnalu startowego , monitor pozostaje w stanie standby , dyski i napedy
>(procz FDD) sa chyba sprawdzane bo swieca sie lampki kontrolerow , ale BIOS
> [...]
Ten temat byl juz kilkakrotnie na tej liscie walkowany !
Musisz ponownie wgrac dobry bios !
Komplety biosow do ASUS powinienes znalezc na ftp.california.pl
Wgraj jak radzil jeden z szanownych grupowiczow kilkaset postow wyzej
na temat update plyty Vx i Fx !
Jak masz drugi komputer to wystartuj z dobrego biosu tamten komputer i
wyciagnij ostroznie dobry Bios i wloz od ASUS-a i wlacz program do
update-owania z biosem ASUS !
Powinno zadzialac, jesli wszystko bedzie OK.
wylacz komputer, przeloz Biosy i powinno dzialac!
Pamietaj to wszystko robisz na wlasna odpowiedzialnosc !!!!!
pozdrownienia
siedar