HELP padl mi BIOS

Autor: SM.OK !!! (smok70_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 22:52:35 MET DST

Szanowni Grupowicze !
Uczynilem dzisiaj nierozwazny krok i przeprowadzilem upgrade BIOS-a
swojej plyty (Asus P5A-B) plikiem ab5i1007.awd .
Proces przebiegal prawidlowo do momentu restartu komputera (nadmieniam ze
raz juz wykonywalem taki upgrade i wszystko bylo OK).
Tym razem jednak moim oczom ukazal sie czarny ekran , a mnie ogarnela czarna
rozpacz . Komputer zawiesza sie przed startem BIOS-u , nie ma dzwiekowego
sygnalu startowego , monitor pozostaje w stanie standby , dyski i napedy
(procz FDD) sa chyba sprawdzane bo swieca sie lampki kontrolerow , ale BIOS
nie jest ladowany.

Na szczescie mam jeszcze rezerwowy komputer (jak dobrze ze sie na razie nie
sprzedal) i z niego moge wyslac to S.O.S

Kochani fachowcy pomozcie , podpowiedzcie czy jest szansa przywrocenia do
zycia tego sprzetu domowym sposobem , czy pozostaje oddanie plyty do
jakiegos serwisu (a jesli to gzie jest taki w Lublinie), czy pociecie sie z
rozpaczy ?

Czekam na podpowiedzi i z gory dziekuje.

SM.OK !!!

smok70_at_box.43.gnet.pl
smok70_at_kki.net.pl
smok70_at_polbox.com