Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 21:51:44 MET DST

Tak się zastanawiam i dochodzę do wniosku, że mam jakiś specjalny
Zoltrix Phantom.
K5 166, 96 MB RAM, Win95 OSR2.
Zerwał połączenie od listopada '98 jeden raz.
A przerywam połączenie po kilku minutach sam, ale tylko z uwagi na
kasę płaconą dla TelePSA :-(((
Choć zdarzały mi się kilkugodzinne pogaduchy na IRCu.
Jeśli ktoś chce modem, by ściagnąć pocztę, news a nie grać on-line,
taki modem w zupełności wystarcza.
Że nie pójdzie pod linuchem? Cóż, większość użytkowników nie wie nawet
co to takiego ;-)
A mnie znacznie bliżej do Maca niż do linucha.

--
Janusz - Vahanara