Numer seryjny w PIII, i jaki kupic komputer.

Autor: Zbyszek (zbishek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 12:35:33 MET DST

1) No właśnie, jak to się ma z tym numerem, czy ten ich śmieszny
programik naprawdę wyłącza wysyłanie tego numeru, czy da się to obejść,
przez to mam dylemat, jaki kupić procesor, ale to pkt2.
2) Jaki kupić komputer, zamierzam wydać ok 7000-7500, z nagrywarką CD
SCSI i monitorem jakimś średnim 15" (mam niezłą 17stke, a 15 pójdzie do
starego komputera).

Na razie wymyśliłem taką konfigurację:
PIII 450 - zastanawiam się nad AMD K6-3 - czy warto?, a co z
K7
płyta wiadomo AGP, ATX, BX 100 (133?) Mhz - może ktoś by mi polecił
konkretny model
128 MB RAM - obecnie taki lepszy standard
HDD 10 GB - chyba Seagate, ale czy są jakieś różnice???
CD 36x lub 40x - Toshiba (na DVD jeszcze za wcześnie)
RIVA TNT2 - jakiej firmy - widziałem niezłe opinie o Leadteku, ale czy
np. Diamond produkuje karty na tym chipie???
SB LIVE, SB 128 lub Sound Impact S80 - tak do 300 zł
no i jaką nagrywarkę, tak, aby z kontrolerem wyszło ok. 1500zł

Komputer będzie używany do programowania (Delphi), pracy przez Internet,
ma być podłączony do sieci (Windows, Windows NT, NetWare 5), grafiki (3D
Studio), a czasem bym sobie w coś pograł (ale gry nie są ważne),

Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek poradę...
        Zbyszek
        zet_at_z.pl