Re: OCR

Autor: Bugs Bunny (dracul_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 22:55:00 MET DST

Z tego co wiem to Recognita z pewnoscia wywoluje Twain'a (32-bit), badz korzysta
ze sterownikow dostarczonych razem z recognita (troch poplatalem logicznie,
chodzi ze korzysta z wlasnych sterownikow) ale my tego nie widzimy; jest to dla
nas nie widoczne, no i dobrze :)))
Dodatkowo sama (Recognita) wybiera obszar ktory skanuje (ustawiamy w
parametrach)
W zasadzie nie ma sie czym martwic. (Nie wiem jak wyglada sprawa ze wspomnianym
FineReader'em, gdyz nie mialem go jeszcze okazji ogladnac)
Ale jesli koniecznie chcesz zobaczyc "swojego" Twain'a proponuje wybrac jako
skaner, sterownik "Twain Basic", lub "Twain 16-bit". Cos w tym stylu.

Pozdrawiam Bugs