Re: Nabijanie pojemnika

Autor: darecki (darecki_at_plus.ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 11:06:52 MET DST

Bartek napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy może ktoś z was ma drukarkę a może nawet drukarkę HP600 wiecie jak
>drogie są tusze do tych urządzeń. Dlatego jest coś takiego do nabijania
tego
>pojemnika tylko jest mały problem po wstrzyknięciu tego tuszu do pojemnika
>po wpuszczeniu powietrza tusz zaczyna kapać lub drukuje przerywając.
>Proszę o pomoc jak to nabijać aby było dobrze i ile trzeba tego powietrza
>wpuścić do tego pojemnika.

Po napelnieniu poczekaj az to co ma wyciec wycieknie (ja zostawiam pojemnik
w pozycji pionowej na jakies 2godziny) a potem po wytarciu resztek wkladam
do druku i drukuje kilka calych czarnych stron z jakiegos programu
graficznego, dopoki wszystkie dysze nie zaczna pluc
Potem zwykle wycieram jeszcze pojemnik z tego zo wycieklo i ma grac.