Re: Nabijanie pojemnika

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 02:06:27 MET DST

>Tym też próbowałem i jak mam to nabić napisz???
Jak kupisz zestaw do nabijania, to z pewnością dostaniesz instrukcję,
odpowiednie naklejki na otwory (żeby nie kapało), itd.

>Ile razy można nabijać pojemnik i czy można nabić kolorowy.
Nabijać można w nieskończoność, tylko zwykle po kilku razach okazuje się, że
jakość już nas nie zadowala. Kolorowy też można nabijać (są zestawy) choć
zwykle jest to trudniejsza sprawa niż z czarnym - częściej się zatykają
dysze.
Kolorowa głowica do HP jest inaczej zbudowana niż czarna. W czarnej jest
pojemnik, w którym jest normalnie w ciekłej postaci atrament. W kolorowej
jest inaczej - w środku jest coś w rodzaju gąbczastej substancji (oczywiście
dla każdego koloru CMY osobno), która nasiąknięta jest atramntem.

>Mam jeszcze jedno pytanie niewiesz czy można kupić pustypojemnik na np.
tusz
>kolorowy

Takiego czegoś raczej nie kupisz.
Kiedyś widziałem gdzieś specjalne głowice Pelikana, do których dokupuje się
tylko zasobniki z odpowiednim kolorem, ale okazuje się, że jest to droga
sprawa (sama głowica, którą na początku musisz kupić jest chyba kilka razy
droższa od zwykłej)

BTW: Moja aktualna czarna głowica (po 3 napełnieniach) w HP400 od pewnego
czasu zaczyna brzydko drukować głównie wszelkie pionowe linie (co pare
milimetrów są trochę rozjechane na boki) - to właśnie główny sygnał, że
trzeba kupić nową głowicę.
Ciekawe tylko, czy to któraś z dysz jest przytkana, czy może uszkodzona
?(moczenie w wodzie ani w żadnym alkoholu nic już nie pomaga)