Re: BX AT dla Slot1

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 00:28:48 MET DST

Dnia Sat, 22 May 1999 16:20:35 +0200, "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>
napisał/a:

>Autentycznie. Ale ja nie mam dodatkowego wiatraka ktory by wdmuchiwal
>powietrze od dolu. Musze o czyms takim pomyslec.

U mnie ten wiatrak spowodowal spadek temperatury wewnatrz obudowy o 3,
4 stopnie.

>I to i to jest wielce perawdopodobne, poniewaz na innych stronach wszystko
>OK.

A ja ją sprawdzalem i IE 5 sie nie zawiesil.. tak nie a'propo to sie
cholernik nie chce w ogole zawieszac ;)

>Tak, ale ja mialem duze problemy ze stabilnoscia wiec ustawilem na setup
>defaults aby zorientowac sie o co chodzi. Prawdopodobnie to pamieci dawaly w
>d.. jakies Speedram czy Takram nie pamietam dokladnie, ale 7ns. Wymienilem
>je dzisiaj na Siemens AT-8 i od razu poprawa. Dlaczego od razu? Ano komp
>wstal na 504 co wczesniej bylo nie do osiagniecia, ale niestety na tyle nie
>pojdzie. Pojawia sie komunikat zaraz po starcie: CPU is unworkable or has
>ben changed itd.

A wylaczyles "Speed error hold" czy jakos podobnie w biosie ?

>Pamieci jak wiesz juz wymienilem. Na razie od 0.5h chodza poprawnie:)

Jak pochodza poprawnie 24 czy 48 godzin ostrego testowania to sie
bedziesz mogl cieszyc :)

>Dziwisz sie? Jak wiadomo cene narzuca stosunek popytu do podazy.
>A znajdz hurtownie, ktora ma badz ile Dimm'ow pc66.
>To samo dzieje sie z pamiciami PS/2, 16MB kosztuje o 30zl drozej niz 32MB
>Dimm PC100! A nie wspomne tu juz o pamieciach pod 486, calkowita tragedia i
>ceny horrendalne.

Dokladnie. Ludzie gdy przychodza do firmy i pytaja sie o cene tych
wlasnie pamieci lapia sie za glowe.. Tyle kosztuje "rozwoj" ich
starych maszyn.. Jeszcze nikt sie nie zdecydowal na zakup - wiekszosc
wymienia sprzet od podstaw :)

>Oj tak. Jak na razie nie tanieja Dimmy 128. Cena ta sama co tydzien temu na
>gieldzie w Krakowie - 490.

To dosc drogo.. chociaz moze ktos mial ze starszej dostawy.
Przy dolozeniu dalszych 64Mb bede mial klopot - czy wymienic 2x64 na
1x128 i dolozyc 1x64 czy trzymac 3x64Mb na plycie.. 128Mb wydaje sie
pewniejsze jako nowsze wiec jednak moze trzeba bedzie doplacic i
wymienic..

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl