Re: Zamiana C300A na C366 - czy warto?

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 22:57:36 MET DST

Andrzej Popowski <popej_at_friko.onet.pl> wrote in message
> (...)
> Jezeli masz klopopty z tlumaczeniem, to Ci pomoge. Zwrot "not implied
> nor guaranted" oznacza, ze Intel nie tylko _nie_gwarantuje_ ale takze
> jawnie odcina sie od sugestii, ze takie dzialanie jest mozliwe.

W specyfikacji jest także:
"As this processor is intended for Value PC systems, it does not
provide multiprocessor support."
Dopóki nie napiszą mi, że przy 3V procesor będzie się PALIŁ,
dopóty będę twierdził, że przy tym napięciu powinien działać.

Zresztą, nawet jak napiszą, będę wolał sam spróbować... ;)

> Takich "ciekawostek" lepiej nie rozpowszechniaj:-(

Dlaczego? Myślę, że wszystkich interesuje, jakiego napięcia intel
nie gwarantuje (w domyśle: 3V), jakiej pracy intel nie gwarantuje
(w domyśle: dwuprocesorowej), itd.

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)