Re: Zamiana C300A na C366 - czy warto?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 14:40:08 MET DST

Sat, 22 May 1999 22:57:36 +0200, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
piszesz:

>W specyfikacji jest także:
>"As this processor is intended for Value PC systems, it does not
>provide multiprocessor support."

Jest pewna roznica, miedzy danymi, ktorych Intel nie podaje, a tymi,
ktore podaje, ale blednie je interpretujesz.

>Dopóki nie napiszą mi, że przy 3V procesor będzie się PALIŁ,
>dopóty będę twierdził, że przy tym napięciu powinien działać.

Najbardziej prawdopodobne jest, za nie bedzie dzialac i nie bedzie sie
palic :-)

Ostatnie zdanie Intela, ktore uprzednio zacytowalem, w tlumaczeniu
brzmialoby:
"Dluzsze narazanie na wartosci maksymalne moze wplywac na niezawodnosc
procesora."

>Zresztą, nawet jak napiszą, będę wolał sam spróbować... ;)

Dobrze, ze wreszcie pojales, o co chodzi. Jak _Ty_ napiszesz, ze
dziala, to stoi za tym cale _Twoje_ doswiadczenie i wiedza. To co
poprzednio napisales, pozwol ze przypomne:

>(wiesz o tym,
>że INTEL stwierdził, iż procesor powinien funkcjonować nawet przy 3V?).

niestety nie jest prawda.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski