Re: 98 - fly czy capture

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 18:14:11 MET DST

ZED <zednews_at_free.net.pl> wrote in message
> Hej!
>
> Nightmare <za29170_at_capella.ae.poznan.pl> wrote in message
> mowisz...
>
> Kontroluj się chłopcze, myśl co piszesz, bo sam nie masz o tym
> widocznie pojęcia... ;-P
> Model Phone od Capture różni między innymi właśnie możliwość
> odbioru audycji radiowych. Z jakim skutkiem - już pisałem.
> Piszę to z nosem w instrukcji, bo zbiłeś mnie nieco
> z tropu stanowczością swej wypowiedzi. Jakże nieprzemyślanej... :->>>
>
> A swoją drogą masz Avera, że tak pyszczysz?

Czesc ZED! ;-))))) /kojarzysz?/

Pozno zuwazylem posta ;-) No coz moze jeszcze ktos przeczyta...
Tak PYSZCZE, TAK mam AVERA, Tak PHONE, a Ty
bredziszbredziszbredziszbredzisz!
O co chodzi - radio AVERA dziala bardzo dobrze! Potrzebuje co prawda silnego
sygnalu (vide: najlepiej kablowka) ale jest to wspolna cecha wszystkich
tunerow tv i radiowych - wynika z duzych zaklocen wewnatrz obudowy - mimo
wszystko troche gimnastyki z dolaczona antena i tez mozna dobrze ustawic
stacje radiowe. Jedyne do czego bym sie przyczepil to oprogramowanie
tunera - ale rownie denne (prawie takie same) dolaczane jest do innych kart
AVERa w tym i Capture - niech tego nikt nie wezmie za antyreklame: w
przypadku WSZYSTKICH tunerow jest to rodzaj wyboru najlepszego z
najgorszych...
(wszystkie tunery maja dolaczone denne oprogramowanie)
Pozdrowienia,
Nightmare