Re: BX AT dla Slot1

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 14:41:16 MET DST

Dnia Sat, 22 May 1999 01:35:27 +0200, "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>
napisał/a:

>Niestety. Dzisiaj zaliczylem ciekawy zwis: slucham sobie MP3 i przegladam
>WWW az tu nagle....pomogl tylko twardy reset.
>Zastanawiam sie co jest. Weszlem do Bios temp. systemu 40*C.

Ile ?? U mnie przy naprawde maksymalnym obciazeniu /dekodowanie
sygnalu SETI, Winamp i wszystkie uzytki do interka etc. / procesor
prawie czerwony/ jest 31~32 stopnie "systemu". Z dolu obudowy do
srodka wdmuchuje mi powietrze wentylator od zasilacza.
Oczywista sprawa to poprawnosc pomiaru, ale zeby az taka roznica..
Tak BTW to wlasnie tej jednej funkcji w BH6 mi brakuje - pomiaru
temperatury procesora. Ogladalem juz takie termometry z zielonym
wyswietlaczem do samodzielnego montazu - 37zl i jakos ciagle zapominam
tego kupic..

>Mysle sobie chyba za goraco to chyba przez to. Ale aby sie upewnic
>uruchamiam system ponownie(rozgrzany) i zeby nie obciazac proca uruchamiam
>IE4 i znowu ogladam owa strone. Troche przewinalem i ...zwis.

Czyzby kolejna, ciekawie napisana strona i/albo/lub kolejny bug w IE ?

>No nie(mysle sobie) jeszcze raz jezeli to przez przegrzanie to zwiesi sie na
>WinAmpie. Uruchamiam, puszczam kawalek i slucham, slucham,
>slucham i nic. Wchodze na rzeczona strone i ...zwis.
>Co jest? Czyzby IE tak obciazal proca ze ten nie wytrzymuje.

Nieee, na pewno nie - ja mam zawsze wlaczonego Waterfalla i nigdy przy
wlaczonym IE /nieraz kilkanascie okien/ nie pokazuje jakiejs wiekszej
zajetosci procka. chyba, ze tak dziala na niego ta wlasnie strona WWW
?

>Wylaczam kompa i czekam az ostygnie. Wlaczam temp. 30*C. Uruchamiam
>system, wchodze od razu do IE i otwieram te nieszczesna strone ....zwis.
>Dla zainteresowanych podaje adres strony:
>http://recenzje.strefa.com/vs.fpp.htm
>Oprocz zwisu zadnych innych efektow ubocznych.

Trzeba bedzie sprawdzic strone. A probowales moze Netszkapą?

>Caly czas Bios ustawiony na System Defaults.

Nigdy nie mam tak ustawionego /zawsze na maksymalne wartosci/.
BTW Jest juz kilka dni nowy bios dla BH6 - chyba KJ. Co ciekawe bylem
wczoraj na biosowej stronie Abita dla BH6 a tam caly czas wisi stary
JJ ??

>Tak, z cala pewnoscia. Ale mozna sie umowic na ewentualna wymiane.
>Jezeli firma nie reflektuje idziemy do innej i tak do skutku az znajdujemy
>to czego szukalismy. Tyle teoria.

I to teoria z duzego miasta gdzie jest duzo sklepow :)

> W praktyce moga byc z tym kolopoty i
>dodatkowa sprawa ze po drodze dorabiamy sobie metke tzw.
>"upierdliwego klienta" :)

I zdjecie na wystawie sklepowej zatytuowanej: Tych klientow nie
obslugujemy. :))

>Tak to smutna rzecz. Trzeba sie w tym orientowac zeby sie nie wpuscic w
>kanal. U siebie np. ostatnia rzecza ktora bym podejrzewal sa wlasnie pamieci
>2x64 7ns. Ale po tym co piszesz mam myslenickie czy to aby nie to.
>Wprawdzie nie powinno bo chodza na 100, ale firma zadna cos chyba na "P",
>ale bede musial rozebrac kompa i sprawdzic.

Poprzestawiaj je moze w slotach.. Ja mam w 1 i w 3 - kiedys wyczytalem
na grupie poswieconej Abitowi, ze tak jest lepiej, wiec czemu nie :)

>Rok temu DIMM'a 32MB mozna bylo kupic za 90zl

Tyle, ze nie setke. A dzis 64mb BX jest tansze o ~80zl netto od pc66 !
:)

> a pozniej podskoczyly nawet do
>180. Teraz cena sie wyrownala i mam nadzieje ze historia sie nie powtorzy.

Moze po sezonie ogorkowym ciut wzrosna, albo znow sie producenci
dogadaja i bedzie fatalnie.. A pozniej zima, swieta wiec znow
prawdopodobna podwyzka.. Trzeba bedzie dokupic te 64mb bo Win2000 sie
zbliza a 128mb moze mu nie wystarczyc :(

Jasne :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl