Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 16:20:35 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości: <374da50c.38036573_at_news.tpnet.pl>...

>Ile ?? U mnie przy naprawde maksymalnym obciazeniu /dekodowanie
>sygnalu SETI, Winamp i wszystkie uzytki do interka etc. / procesor
>prawie czerwony/ jest 31~32 stopnie "systemu". Z dolu obudowy do
>srodka wdmuchuje mi powietrze wentylator od zasilacza.

Autentycznie. Ale ja nie mam dodatkowego wiatraka ktory by wdmuchiwal
powietrze od dolu. Musze o czyms takim pomyslec.

>Czyzby kolejna, ciekawie napisana strona i/albo/lub kolejny bug w IE ?

I to i to jest wielce perawdopodobne, poniewaz na innych stronach wszystko
OK.

>Nieee, na pewno nie - ja mam zawsze wlaczonego Waterfalla i nigdy przy
>wlaczonym IE /nieraz kilkanascie okien/ nie pokazuje jakiejs wiekszej
>zajetosci procka. chyba, ze tak dziala na niego ta wlasnie strona WWW
>?

>Trzeba bedzie sprawdzic strone. A probowales moze Netszkapą?

Nie, bo nie uzywam dwoch przegladarek niestety.

>Nigdy nie mam tak ustawionego /zawsze na maksymalne wartosci/.
>BTW Jest juz kilka dni nowy bios dla BH6 - chyba KJ. Co ciekawe bylem
>wczoraj na biosowej stronie Abita dla BH6 a tam caly czas wisi stary
>JJ ??

Tak, ale ja mialem duze problemy ze stabilnoscia wiec ustawilem na setup
defaults aby zorientowac sie o co chodzi. Prawdopodobnie to pamieci dawaly w
d.. jakies Speedram czy Takram nie pamietam dokladnie, ale 7ns. Wymienilem
je dzisiaj na Siemens AT-8 i od razu poprawa. Dlaczego od razu? Ano komp
wstal na 504 co wczesniej bylo nie do osiagniecia, ale niestety na tyle nie
pojdzie. Pojawia sie komunikat zaraz po starcie: CPU is unworkable or has
ben changed itd. Ale to juz jest cos! A pamieci niby 8ns.
Kupilem wlasnie te bo byly polecanane na www.pc.com.pl .

>I to teoria z duzego miasta gdzie jest duzo sklepow :)

No tak, masz racje. Jak sie mieszka w takim miescie to rzeczywistosc nieco
inaczej wyglada to fakt.

>I zdjecie na wystawie sklepowej zatytuowanej: Tych klientow nie
>obslugujemy. :))

:)))

>Poprzestawiaj je moze w slotach.. Ja mam w 1 i w 3 - kiedys wyczytalem
>na grupie poswieconej Abitowi, ze tak jest lepiej, wiec czemu nie :)

Pamieci jak wiesz juz wymienilem. Na razie od 0.5h chodza poprawnie:)

>Tyle, ze nie setke. A dzis 64mb BX jest tansze o ~80zl netto od pc66 !
>:)

Dziwisz sie? Jak wiadomo cene narzuca stosunek popytu do podazy.
A znajdz hurtownie, ktora ma badz ile Dimm'ow pc66.
To samo dzieje sie z pamiciami PS/2, 16MB kosztuje o 30zl drozej niz 32MB
Dimm PC100! A nie wspomne tu juz o pamieciach pod 486, calkowita tragedia i
ceny horrendalne.

>Moze po sezonie ogorkowym ciut wzrosna, albo znow sie producenci
>dogadaja i bedzie fatalnie.. A pozniej zima, swieta wiec znow
>prawdopodobna podwyzka.. Trzeba bedzie dokupic te 64mb bo Win2000 sie
>zbliza a 128mb moze mu nie wystarczyc :(

Oj tak. Jak na razie nie tanieja Dimmy 128. Cena ta sama co tydzien temu na
gieldzie w Krakowie - 490. Dimm 64 potanial o 30 zl z 220 na 190.

pozdrawiam

--
winDoZo