Re: Zamiana C300A na C366 - czy warto?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 11:15:45 MET DST

Fri, 21 May 1999 14:07:12 +0200, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
piszesz:

>Właśnie o to mi chodziło. Wzmianka w specyfikacji świadczy o tym,
>że procesor testowano z tym napięciem. Gdyby im się sfajczył, podaliby
>niższą wartość, więc czyż nie mam racji stwierdzając, że sprawdzili,
>iż procesor powinien działać przy 3V? POWINIEN. SHOULD. Panimaju? ;)

W orginale (dokument 243658-007) to brzmi tak:

Functional operation at the absolute maximum and minimum is not
implied nor guaranteed. The processor should not receive a
clock while subjected to these conditions. Functional operating
conditions are given in the AC and DC tables. Extended exposure to the
maximum ratings may affect device reliability.

Jezeli masz klopopty z tlumaczeniem, to Ci pomoge. Zwrot "not implied
nor guaranted" oznacza, ze Intel nie tylko _nie_gwarantuje_ ale takze
jawnie odcina sie od sugestii, ze takie dzialanie jest mozliwe.

>Plotki? Raczej ciekawostki. Nie sądzę, żeby ktoś był na tyle zdesperowany,
>żeby podkręcać procesor na takie napięcie...

Takich "ciekawostek" lepiej nie rozpowszechniaj:-(

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski