Re: Jaka grafika i procesor?

Autor: Matthew (szumik_at_worldnet.att.net)
Data: Sat 22 May 1999 - 02:45:14 MET DST

Czesc !!!
Jak wykacznie pod NT to masz bardzo ladny wybor od:
Nine Revolution IV - 32Mb
Ati Magnum Rage - 32Mb 2XAGP ( teraz )
Ati Magnum Rage Pro - 32Mb 4XAGP ( koniec czerwca )
Diamond Viper 770 Ultra - 32Mb
Elsa Synergy II - 32Mb
Hercules Dynamite II na Riva TNT2 - 32Mb
mozesz tez poczekac na Matrox Millennium G400 MAX ( ta sama cena )
To te tansze do $250 a powyzej to:
Diamond Fire Gl 1 - 32Mb $800
Nie sadze ze cos wiecej powinno cie interesowac.
Wszystkie karty maja pelne OpenGL ICD lub jak Matrox G400 zapowiada
na pewno powinny miec podczas premiery.
Sa to wszyskie karty nowej generacji, wszystkie sa na AGP.
To sa moje propozycje i bardze prosza wszystkie "madre glowy" aby jak maja
inne
to je podaly ale nie polemizowaly :):):):):):)