Re: Jakie plyty (cd)?

Autor: Jacek Skaznik (jskaznik_at_3d.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 19:03:50 MET DST

> , takie zielone plyty Samsungaze znaczkiem "6x guaranted"
> sa rzeczywiscie guaranted.nagralem ich ok.150
> (zarowno audio jak i dane) i WSZYSTKIE poszly x4.....
> Natomiast probowalem Verbatimy (metal azo) , to jest kwas
> 30 % tylko x4, reszta x2.
> Probowalem tez po pare sztuk BASF, XEROX i PHILIPS ale tylko
> X2, bo X4 sie rozsypywaly...
>
> ps.nagrywarka yamaha 4416s

A nie masz czasem walnietej nagrywarki? Mi 4260s nagrywa wszystko i bez
zadnych problemow (kumpel ma to samo z 4416e). BASF by EMTEC ponoc sa dobre
(w odroznieniu od starych BASFow), ale mnie nikt nie przekona. Wg. mnie
bardzo dobre sa TDK, Philipsy, Verbatimy (nagralem z kazdego typu kolo 30-40
sztuk i zero padow.

Jacek Skaznik
jacekska_at_zeus.polsl.gliwice.pl