Jakie plyty (cd)?

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Fri 21 May 1999 - 14:19:48 MET DST

Tyle ostatnio pojawia się pytań o typ najlepszej nagrywarki.
Zdecydowana większość głosowała za Yamahą. Dobra to już ustaliliśmy.
Zklasyfikujcie teraz płyty cd-r i cd-rw. Jakie Waszym zdaniem są w
porządku, godne polecenia a jakie są mało ciekawe w ofercie.
Mi np. z nagrywarką sprzedawca polecał płytki Samsunga - CDR i CDRW,
kupiłem więc po parę sztuk, jakoś chodzą, choć wiem już teraz że RW są
kiepskie - można nagrywać na nich max 2x.

Zapraszam do udzielenia "głosu" na pytanie jak w temacie.