Re: kierunek krecenia wiatraka

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Fri 21 May 1999 - 22:18:55 MET DST

On Thu, 20 May 1999 23:27:25 +0200, "Wojciech Stec"
<wstec_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Jak jest zasilany z przejsciowki (zasilanie HDD) to trzeba
>przelutowac/przelaczyc/
>przepiac czerwona zyle na druga strone z 12V na 5V
> 12(zolty),gnd,gnd,5(czerwony)
>moge sie mylic w kolorach ). Jak jest wiatrak 3 stykowy to trzeba wykonac
>przejsciowke jak wyzej i zapomniec o pomiarze obrotow lub bardziej
>skomplikowac
>i miec pomiar obrotow ( 2 impulsy na 1 obrot).

mowiac o 3-stykowym miales na mysli taki podlaczany do plyty glownej,
tak? czyli jak mam kabelki zielony, zolty, czarny, to zamieniam na
zolty, zielony, czarny, tak?
czy mozna przy okazji cos zrypac w tym wiatraczku? mam gwarancje 3 lata
na proca (box) i nie chcialbym jej stracic.

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq