Re: BX AT dla Slot1

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 20:19:50 MET DST

Dnia Fri, 21 May 1999 15:47:39 +0200, "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>
napisał/a:

>mysza. Powylaczalem tez w biosie wszystkie event'sy i to samo.
>Prawdopodobnie zwiesil sie podczas uspienia, ale to by bylo dosc dziwne.

Nawet bardzo dziwne. Jedyna mozliwosc jaka mi sie nasuwa to moze
jakies przepiecie(?) w sieci energetycznej ?

>Nie wiem. Na razie przestawilem wszystko na Setup Defaults(powinienem od
>tego zaczac) i zobacze ile zwisow zanotuje przez najblizszych pare dni.

Oby jak najmniej :)

>Mysle ze taka mozliwosc mozna wynegocjowac w kazdej szanujacej sie firmie.W
>koncu przy zakupie mozna zastrzec na ile MHz i na jakiej plycie maja
>pracowac.

Tak, ale jak powiesz, ze chcesz miec pamieci, ktore beda pracowac np.
na 112Mhz to sprzedawca w zasadzie nie moze dac Ci 100% gwarancji, ze
akurat te pamieci, ktore dostaniesz beda dzialac z ta
czestotliwoscia..

>Gorzej kiedy najpierw kupi sie pamieci:(

To juz wiadomo - madry...

>Swoja droga czy 7ns moze na nim nie chodzic na 112? Jezeli tak to moze
>dochodzic do pomylek co do podkrecalnosci celka, bo przeciez 7ns idzie na
>133.

"Oficjalnie" to chyba nie - AFAIR jeszcze nie ma ostatecznej,
oficjalnej specyfikacji pc133 pamieci /moge sie mylic/, ale oczywiscie
na wielu listach okreslajacych rodzaj pamieci dostepnych w internecie
obok niektorych typow stoi jak byk - 133..
A zreszta czasami to, co jest napisane na pamieci nijak sie nia ma do
prawdziwych jej parametrow :(

U siebie mam 2x64Mb ale osemki. Wiem, ze dzialaja wlasnie na 112Mhz i
tyle mi wystarcza /i tak mam 83Mhz FSB - C366_at_458/. Moglem wziac 2x64
7ns ale sie balem - nie byly to sprawdzone pamieci, wiec sie nie
pokusilem na nie.

A tak w ogole pamiec 64Mb pc100 kosztuje juz ponizej 200zl :)) wiec
oby tak dalej..

>Wiec nie jestem jedynym, ktory uwaza te plyty za udany OEM.

Znaczy piszesz o pc-chipsie ? Ciezko mi jest wiazac slowo udany z ta
plyta. Dla mnie jest ona tragiczna ale obiektywnie musze przyznac, ze
malo awaryjna.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl