Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 01:35:27 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości: <374ca302.7049564_at_news.lublin.pl>...
>Dnia Fri, 21 May 1999 15:47:39 +0200, "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>

>Nawet bardzo dziwne. Jedyna mozliwosc jaka mi sie nasuwa to moze
>jakies przepiecie(?) w sieci energetycznej ?

Raczej niemozliwe :( Komp jest podlaczony do Acara.

>Oby jak najmniej :)

Niestety. Dzisiaj zaliczylem ciekawy zwis: slucham sobie MP3 i przegladam
WWW az tu nagle....pomogl tylko twardy reset.
Zastanawiam sie co jest. Weszlem do Bios temp. systemu 40*C.
Mysle sobie chyba za goraco to chyba przez to. Ale aby sie upewnic
uruchamiam system ponownie(rozgrzany) i zeby nie obciazac proca uruchamiam
IE4 i znowu ogladam owa strone. Troche przewinalem i ...zwis.
No nie(mysle sobie) jeszcze raz jezeli to przez przegrzanie to zwiesi sie na
WinAmpie. Uruchamiam, puszczam kawalek i slucham, slucham,
slucham i nic. Wchodze na rzeczona strone i ...zwis.
Co jest? Czyzby IE tak obciazal proca ze ten nie wytrzymuje.
Wylaczam kompa i czekam az ostygnie. Wlaczam temp. 30*C. Uruchamiam
system, wchodze od razu do IE i otwieram te nieszczesna strone ....zwis.
Dla zainteresowanych podaje adres strony:
http://recenzje.strefa.com/vs.fpp.htm
Oprocz zwisu zadnych innych efektow ubocznych.
Caly czas Bios ustawiony na System Defaults.

>Tak, ale jak powiesz, ze chcesz miec pamieci, ktore beda pracowac np.
>na 112Mhz to sprzedawca w zasadzie nie moze dac Ci 100% gwarancji, ze
>akurat te pamieci, ktore dostaniesz beda dzialac z ta
>czestotliwoscia..

Tak, z cala pewnoscia. Ale mozna sie umowic na ewentualna wymiane.
Jezeli firma nie reflektuje idziemy do innej i tak do skutku az znajdujemy
to czego szukalismy. Tyle teoria. W praktyce moga byc z tym kolopoty i
dodatkowa sprawa ze po drodze dorabiamy sobie metke tzw.
"upierdliwego klienta" :)

>A zreszta czasami to, co jest napisane na pamieci nijak sie nia ma do
>prawdziwych jej parametrow :(

Tak to smutna rzecz. Trzeba sie w tym orientowac zeby sie nie wpuscic w
kanal. U siebie np. ostatnia rzecza ktora bym podejrzewal sa wlasnie pamieci
2x64 7ns. Ale po tym co piszesz mam myslenickie czy to aby nie to.
Wprawdzie nie powinno bo chodza na 100, ale firma zadna cos chyba na "P",
ale bede musial rozebrac kompa i sprawdzic.

>A tak w ogole pamiec 64Mb pc100 kosztuje juz ponizej 200zl :)) wiec
>oby tak dalej..

Rok temu DIMM'a 32MB mozna bylo kupic za 90zl a pozniej podskoczyly nawet do
180. Teraz cena sie wyrownala i mam nadzieje ze historia sie nie powtorzy.

>Znaczy piszesz o pc-chipsie ? Ciezko mi jest wiazac slowo udany z ta
>plyta. Dla mnie jest ona tragiczna ale obiektywnie musze przyznac, ze
>malo awaryjna.

Tak o pc-shicie:) Ale nie mialem bynajmniej na mysli wartosci uzytkowej
owego wyrobu :)

pozdrawiam

--
winDoZo