Re: Akceleratory 3D - co wybrac ?

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 18:48:25 MET DST

No to na razie nie mam płyt na sprzedaż. Ale pewnie niedługo pchnę
>swojego Asus'a P2B :-)
>Kris.

czemu moge dowiedziec sie ?
na jaki ?chyba nie zamierzac zmieniac proca ,a czy zmiana plyty da taki zysk
ze warto doplacac tyle pieniedzy ?
pytam z ciekawosci bo ja mam AbitBH6 i mimo problemow -(o ktorych pisalem w
innym poscie ale jakos tylko jedna osoba mi odpisalala ale to nie rozwiazalo
mojego problemu lecz tylko go odsunelo na przyszlosc) nie zamierzam
zmienieac do czasu pojawienia sie plyt obslugujacych Rambus i oczywiscie
jezeli to da ewidentny wzrost wydajnosci (przynjmniej 30 % ) -dla 10 nie
warto nic zmieniac imho .
Ale chetnie poslucham twojego zdania ? CHyba nie prezentujesz typu ze zawsze
musze miec najlepsze i najnowsze ? (taki snobizm :) )

PiotrP