Re: Akceleratory 3D - co wybrac ?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 17:14:56 MET DST

Cześć,

> Hehe, wrozka? ;)

Do tego nie trzeba być oblatany :-)

> A tak serio, to narazie nie - dopiero jak 3000 spadnie do ok. 400zl to
> zaczne sie zastanawiac.

Życie stracisz czekając. A tak to tylko pieniądze :-)))

> Tyle, ze jest jeszcze TNT2, a ja przed zmiana
> grafiki zmienie pewnie procesor i to pewnie na Celerona (chyba, ze cos mi
> odbije i kupie K6-III). Chociaz szczerze mowiac sercem jestem przy 3dfx'ie
> :)

Serce nie wybiera :-)))

> No wiec wlasnie cos takiego mialem na mysli - napisalem "uzywana". :)

No to na razie nie mam płyt na sprzedaż. Ale pewnie niedługo pchnę
swojego Asus'a P2B :-)

> Ehh, to dobrze, ze jej nie mialem - jeszcze by mnie ugryzla :)

A pewnie, że mogłaby ... i do tego jeszcze zarazić zrażeniem się do
innych kart ... :-)))

> iGi

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."