Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 15:47:39 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości:
<37448e78.11712914_at_news.lublin.pl>...

>Gdzie masz myszke ? ps2 czy com ? Ja po przelozeniu z coma do ps2 tez
>bluznilem /ale na windoze/ ze mi komputer sie nie obudzil - wszystkie
>inne "eventy" mam wylaczone - powinien budzic sie tylko na mysz.
>W biosie zapomnialem przestawic, ciemnota ze mnie :)

Na PS/2, ale pod W98 to nie ma znaczenia. Dla testu ustawilem wylaczenie
HD,monitora i calego systemu po 3min. i bez problemu obudzilem go pozniej
mysza. Powylaczalem tez w biosie wszystkie event'sy i to samo.
Prawdopodobnie zwiesil sie podczas uspienia, ale to by bylo dosc dziwne.

>Moze byc w koncu to tylko urzadzenie i jak wszystko moze byc wadliwe.

Nie wiem. Na razie przestawilem wszystko na Setup Defaults(powinienem od
tego zaczac) i zobacze ile zwisow zanotuje przez najblizszych pare dni.

>Musze stwierdzic, ze te wymagania Abita wzgledem pamieci sa jak dla
>mnie z jednej strony dziwne, ale z drugiej calkiem ok - wiem
>przynajmniej, ze mam dobre pamieci. Oczywiscie dla ludzi, ktorzy
>kupuja w sklepie i nie maja mozliwosci wymiany nie jest to rozwiazanie
>zbyt dobre..

Mysle ze taka mozliwosc mozna wynegocjowac w kazdej szanujacej sie firmie.W
koncu przy zakupie mozna zastrzec na ile MHz i na jakiej plycie maja
pracowac. Gorzej kiedy najpierw kupi sie pamieci:(
Swoja droga czy 7ns moze na nim nie chodzic na 112? Jezeli tak to moze
dochodzic do pomylek co do podkrecalnosci celka, bo przeciez 7ns idzie na
133.

>Piaslem o tym niedawno - zlozylem ich wlasnorecznie kilkadziesiat od
>stycznia b.r. a lacznie z kolega to mamy tego naprawde duzo "na karku"
>- nie wrocilo nic. Za to z kilku takich zestawow np. na Atrendzie dwa
>wrocily.. w tym jeden po CIHu ;)

Wiec nie jestem jedynym, ktory uwaza te plyty za udany OEM.

pozdrawiam

--
winDoZo